DESIGN TALK BERGEN - 2015



Akkurat nå sitter jeg på toget sammen med en gjeng flotte damer. 
Vi er på vei til Bergen for å delta på årets interiør arrangement Design Talk og 
Interiør og Boligmessen i Grieghallen. 

Er du i Bergen så ta turen innom for masse interiør inspirasjon.

Design Talk arrangementet er helt fullt, men følg med her på bloggen og på instagram @camilla_engelstad for oppdateringer. 


Jeg er veldig spent på årets tema som er SALUTE TO CRAFTERS AND MAKERS gjennom historiefortelling. Fjorårets arrangement var veldig bra så har stor på årets også. 


Interiør og Boligmessen i Grieghallen er åpen for alle og har et 
tettpakket program hele helgen i tillegg til mange spennende utstillere. 

1 kommentar:

  1. Heldige dere altså!
    Skulle så gjerne fått med meg dette et år jeg og, tipper man blir litt hektet :))

    Gleder meg til å følge deg gjennom helgen i alle fall.
    Ha en fin tur - og kos dere GLUGG♡

    SvarSlett